marți, 15 septembrie 2009

Nu va mai frecati puta in dosul biroului


Am aflat astazi ca fimeia mea mai are un pic si ajunge la licitatie.Pe deoparte ma flateaza chestia asta,creste inima-n mine dar pe de alta parte ma seaca.De ce simte toata lumea numai feromoni?Stiam ca nu exista prietenie sincera si dezinteresata intre un barbat si femeie,dar...
Bai putulicilor,nu va mai agitati ca sampania ieftina,nu e loc.Din acest punct de vedere sunt autorizat sa negociez si sa triez toti petitorii.Na!Avem o conventie(srisa,daca vreti postez xerocopia)conform careia doamna mea se obliga sa-mi spuna:vreau sa ma fut,da nu cu tine.Eu ma oblig sa ii gasesc persoana potrivita.Asa ca la mine apelati,daca nu va mai incap coaiele in chiloteii cu bulinute care-i purtati.
E deosebit de adevarat ca am femeie mai tare decat ce canta toti manelistii la un loc,muuuult mai inteligenta decat mamele voastre si tocmai de aia va spun:Mars la cacat si vaginuri de silicon!
Pentru cei care raman interesati rog sa-mi lasati comentariu si eu va trimit datele mele(mail,telefon)pentru a perfecta vreun biznis.
Hai gata cu politica,fugiti ca vi se racesc papusele si incep sa scartaie!

7 comentarii:

  1. si cum ziceai ca dau si io de nevasta ta? :))) :P

    tare! asa sa se manifeste toti gelosii din lume si ar fi bine! io, pentru curvele care vor mai atenta la barbatul meu, care va mai fi el, am o veste foarte proasta "FUGITI CA VA IA MAMA DREQ SI TARASC CU VOI PE JOS DE JAPITE ORDINARE". Am patit-o cu una si nu ma mai risc a doua oara cu nimeni, futu-va-n amigdale...
    Ouuupssssss!!! Scuzati, m-am dezlantuit conform temei :D, acum sa revin la feminitate, la naiba

    RăspundețiȘtergere
  2. pare grozava femeia ta...da nici cu tine nu mi-e rusine...little mai bine rezerva-le papusi gonflabile celor ce nu te merita si muierilor vibratoare cu gust de tamaie...esti dusa
    sa mori daca publici docomuntelulu...esti cel mai japonez dintre romanii mancatori de orez..si fara prejudecati..va pup diliilor..santeti mai dusi ca mine

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi vine sa rad:) ma abtin:))..cu greu

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa inteleg ca ai revenit la sentimente mai bune. Inclusiv viata sexuala pare sa aiba imbunatatiri... Ma bucur, incepusesi sa ingrijorezi lumea din jur...

    RăspundețiȘtergere
  5. Sugi pula fraere ce urat blog ai , ma pis pe sentimentele tale si o fut pe mata in cur de fraer imputit vezi ca ai sa mori ca Iorga , Si nu uita in primul rand ca ai sa ai o viata de nefericit ca ai , sa mori strangulat ca Robert Calvi in Anglia..

    Asa mai usor cu tupeul asta de besina si raie capreasca ce esti!! nu te vezi cine esti?

    Daca dau ochii cu tine esti mincat de guster:))))) si nu numai dar daca te fut in cur si te rad in cap ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  6. Apoi sa ati zic din nou nu mai fa atata Laba , ca nu esti instare sa ati gasesti o fetita cuminte si linistita. tu nu vezi parca esti drogat nici nu stii sa scrii , in primul rand atat ai o papusa umfata cu pompa si faci dragoste vai... de tine mie rusine sa public asa ceva. Bagatias pula in cur de muist mi se pare ca tu esti acela care te am futut in cur pentru 10 lei in gara nord din Bucuresti in toaleta.. rusine rusine rusine...

    RăspundețiȘtergere
  7. Ma "onorezi" cu vizita ta!
    Stii,sunt ras in cap deja,asa ca te-am scutit de o treaba.
    n-ai decat sa injuri cat vrei,oricum nu faci acordul intre subiect si predicat.Cat despre barbatia ta,despre cat de mult ai vrea sa ai fata in fata,ma indoiesc.Daca intr-adevar ai avea nitel testosteron(e un hormon masculin,ma indoiesc ca poti sa-l pronunti fara sa te balbai)nu te-ai ascunde in spatele unei tastaturi,batand campii.Imi vine sa rad cand vad de agramat si incult esti.Tu nu cumva trebuia sa fii la Balaceanca?
    Pana maine seara cand vin de la munca ai timp sa mai tragi o portie sanatoasa de aberatii,poate putin mai originale de data asta.Spor

    RăspundețiȘtergere

Uimeste-ma!