luni, 7 septembrie 2009

ITM


Nu cred ca mai exista persoane care sa nu stie ce inseamna ITM.In varianta mea ar insemna Institutia Tampitilor Muisti.
Normal,iar sare Uncas gardul si arunca cu rahat in stanga si in dreapta!
Da,normal,chiar foarte normal!In trei randuri diferite am apelat la cacatii astia sinistri,in calitate de angajat(cu drepturi,conform constitutiei si codului muncii) si de trei ori mi-au explicat in trei mii de cuvinte ce puteau sa zica in cateva:du-te naibii,ma doare in cur de tine!
Acu recent,am fost pentru a-mi reclama seful.Ce mi-au raspuns?Ei nu au drept de ancheta retroactiv!Mi s-a explicat lucrul asta cu atata nonsalanta de catre o cucoana isterica incat eram pe punctul de a trimite o scrisoare deschisa presedentiei,in care sa le deplang soarta.
Am cel putin 5 exemple de locuri de munca unde nu se respecta nici un drept al angajatilor,unde daca deschizi gura zbori ca un gunoi,unde tre sa te rogi si sa astepti o minune ca sa iti iei salariul mizerabil!Si atunci,ma intreb si eu ca un limitat ce sunt:De ce mai mancati banii oamenilor,Cretinilor?De ce va prefaceti ca va pasa?Adevarul este ca va doare in cur si ca niste bugetari ce sunteti,aplicati principiul cu "ziua trece...".Basca,va mai dati cu curul de pamant ca vi se reduc salariile "de nimic".
Ca sa inchei,mai lucid ca niciodata,va rog sa treceti si voi in cealalta barca,a privatilor,adica a tuturor posibilitatilor,macar pentru o luna!Putem schimba pareri dupa aia,nu inainte!

PS:Folosirea majusculelor aiurea sau nefolosirea lor a fost intentionata!E doar o alta incercare de a-mi arata dispretul!De parca ar conta!

11 comentarii:

  1. vorba doamnei elena santem toti intr-o stare de prostatie crunta...ia si tu pistolul de la paul gabor..dar ti-am zis eu optez pentru sinucidere daca ii executi pe toti care merita..e prea mare focarul de infectie de la putrefactia hoardei de imbecili...uncas..tata...daca nu as fi trait anumite lucruri...ti-as zice e rau..nu chiar e bine..crede-ma ca se poate mai rau....sa iei muie zilnic de la lumea inconjuratoare...prostituiaza-te...incearca..la cate babe senile sant..sau in germania..acolo iti fac si carte de munca..daca nu am o fantana...da nu poti...ca esti responsabil asa ca ramane doar sa o sugem impreuna..macar nu plictisim

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte incurajator!Pe masura ce citeam comentariul tau incepeam sa bajbai dupa lama.

    RăspundețiȘtergere
  3. emo ..ce true..chiar sufar ca a inchis paco blogul...plang...pe bune...hai ca nu santem numai noi..putem fonda o asociatie a celor ce o sug...te punem sef..a mai citi cineva si n-a pricepe sarcasmul si iar vin cu pietre ai scut?sa ma pazesti..

    RăspundețiȘtergere
  4. a si am uitat...le zic la toti dobitocii care nu pricep nimic..fara greseli nu se poate evolutie...fara dureri..caderi..greutati..cum ai sti ca tinzi spre perfectiune daca deja de vezi in haine albe si cu ripioare?

    RăspundețiȘtergere
  5. Iar ti-ai luat biciul si ai iesit la bulivard.Io cred ca toate se trag de la bioenergie.Te imbratisez!

    RăspundețiȘtergere
  6. da cica e nociva uneori...da sa mor de nu are dreptate paul in ultima postare...si eu te imbratisez..sincer

    RăspundețiȘtergere
  7. Uncas, nu trebuie sa te duci sa stai la taclale cu tampitii de la ITM. Faci o reclamatie scrisa in dublu exemplar si o depui la registratura lor. Al doilea exemplar este pentru tine. Registratura ti-l stampileaza si-ti da un numar de inregistrare. Incepand cu data la care l-ai depus ei sunt obligati sa-ti raspunda (nu mai stiu exact daca in 30 sau 45 de zile).

    RăspundețiȘtergere
  8. Geocer,multumesc,cunosc procedura prea bine,as spune.Mai latru si eu impotriva cretinismului din "sistem".Doar latru...

    RăspundețiȘtergere
  9. Nakudo esti prea drastica:))..Serios

    RăspundețiȘtergere
  10. gaby---sa ma vezi cand sant radicala

    RăspundețiȘtergere
  11. am avut proasta inspiratie de a citi intai comentariile si abia apoi textul. nu mai fac!

    RăspundețiȘtergere

Uimeste-ma!