sâmbătă, 12 decembrie 2009

Tineti bine carma



Mi-am propus sa stau cat mai departe de toata mancatoria asta de cacat legata de alegeri.Probabil as fi reusit daca azi n-as fi citit cea mai ipocrita,cea mai de cacat replica pe care putea sa o dea un om vreodata:"mi-e ciuda ca nu pot sa le trec angajatilor mei salariul real in cartea de munca".
Da cine te opreste ba?
Imi explici ce?
Ca nu poti sa faci asta pentru ca ce?
Ca nu-ti mai cumperi parfumuri din mall?Ca vila ta cu saispe camere,trei bai tre sa fie gata neaparat in doua saptamani?Ca nu poti trai fara geanta ta cu cristale Svarowschi?Sau ca nu te mai multumeste Q7?
Sictir,ipocritilor!In Norvegia impozitul este 38 la suta!Stiati?Si ce e culmea,oamenii chiar il platesc.
Cat despre presedinte,ca de aici a plecat totul:
Desi voi provoca urticarii si constipatii,sunt convins ca singura tara in care sleampatul asta putea fi ales ca presedinte e Romania.In alta tara cu siguranta n-ar fi depasit statutul de secretar la filiala obscura a unui partid de garsoniera.
Alaturi de reclama la Adria,el,curvarul si betivul,prezinta cel mai bine mandria asta de popor falnic.Vai,a vandut flota!Si ce?Cate din cele care lucreaza la cantine sociale sau case de copii nu pleaca nu sacosele plina acasa?Vai a lovit un copil!Si?Cati dintre aia mai crestini decat Sfantul Petru(continuarea fie cu voi)ati hranit un copil pe care l-ati vazut rupt in cur de foame?Si daca l-ati hranit,nu cumva i-ati dat borcanul cu zacusca,ca oricum era mucegaita?
Fie ca vrem sa recunoastem sau nu suntem o natie de hoti,de manelisti si de curve.De toate felurile.Si mai tragic e ca ne uitam printr-un ciob de oglinda blestemata care ne face sa vedem doar imagini idilice cu persoane deosebite.Se vor mai scrie multi kilometri de ziar,se va mai manca mult cacat dar tot nu se va intampla nimic pana nu vom arunca oglinda blestemata.
In clipa in care nu ne vom inghesui sa aruncam cu pietre,atunci cand ne vom vedea barnele noastre,sunt convins ca va veni Schimbarea.Pana atunci nu conteaza ca avem un marinar,un vidanjor, un peste sau un academician ca presedinte.
Sa nu credeti nimic,sa continuati sa fiti ipocriti!
Sa traiti bine.....
....dupa Cernobal,pe dreapta sau in taiga,prin gulaguri!Cu tot cu presedintele vostru!

6 comentarii:

  1. uncasu...mama..ideea este cade asta iubesc eu persoanele nordice...ca si tine nu o sa imbrac nica in poleiala urita..adica stii cum e chestia?daca puyi un cacat in punga 1 mil..inauntru tot un caca este...sincer putea sa iasa si papa de la roma..personal numai cred in schimbari in bine de cand m-a intarcat tata...din melita toti dau...da de facut niciul nik...tu o sa muncesti in continuare 12 ore pe zi...o sa-ti mananci ficatii...eu la fel asa ca asta este...oricum o sa ajungem taiga in curand...in gulag santem deja..ha-ha-hsa-ha-ha,,,rasul ciclopului nu al meu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Hop si-asa! Si-am incalecat pe-o sa si v-am spus povestea asa. Ne vedem peste 5 ani cand poate o sa fie boquino in rol de mariner secund cu capitanul super-netrebnic in spate. Ei..da ce popor cretin suntem.

    RăspundețiȘtergere
  3. Nakudo,degeaba imbracam damele in maicute,tot dame raman.Restul e vrajeala.

    RăspundețiȘtergere
  4. Gaby,petreci?Crede-ma,n-are treaba cu politica.Incerc sa spun,in felul meu,ca dictatura militara si epurarea reprezinta calea de mijloc.Pis!Pardon,Peace!

    RăspundețiȘtergere
  5. corect draga uncas...damele tot dame..apoi cui ii trebuiesc maicute..zi drept..ptiu...vezi ca iar aberam...vrajeala..multa,,sa-ti scriu trei versuri sau preferi tatuajul?sa stii ca nu o sa priceapa multi ca de fapt n-are treaba cu politica..cica am fi nefericiti,frustrati,complexati..esti nefericit>istoria se repa tata si mai stii ce epurari vin...da sa stii ca tot javrele vor trai....bucatar satar si,,vreau sa fiu vedete"

    RăspundețiȘtergere
  6. Cata dreptate ai! Chiar zilele trecute imi povestea o cunostinta cum la o ingrijitoare de la o gradinita i s-a rupt plasa in strada si i s-au imprastiat portocalele care ar fi trebuit sa ajunga le copii!!
    Astia suntem!

    Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere

Uimeste-ma!