marți, 29 decembrie 2009

Mananc deci gandesc


Mananc.Fumez.Si ma joc la calculator.Devorez jocuri cu masini pe banda rulanta.Freud,unde naiba umbli,cu cine sa vorbesc de frustrarile mele?Intr-o clipa de luciditate renunt la psihoza mea si ma transform in ajutorul Mosului.Tre sa aranjez niste cadouri in vagoane.Stiu ca ce fac eu e zero,ca oricum cadourile vor ajunge numai la copii razgaiati si la "oameni normali cu nevoi speciale".Si renunt sa-l mai ajut.Dute-n mata si descurca-te singur,scarba!M-am saturat de tine.Te lasi asteptat mai tare ca noaptea nuntii si dupa aia vii cu mainile in buzunar,fluierand ca un golanas.Renunt la jocuri. Doar am mess!Stresez cativa oameni care incearca sa-si traiasc sarbatorile in liniste.Oare cum ar fi viata mea fara “buzz”?De neconceput.In final intru pe net.Acolo ma uit si ma minunez.Vad adulti puerili si copii maturi.S-a intors lumea cu susul in jos,cuget.La naiba,vorba de cacat,spusa de milioane de ori.Trebuia s-o mai spun si eu?Vad bucurie.Vad suferinta,vad drame,vieti pe sfarsite si vad aripi rupte ca sa nu zboare.Ma ascund repede in spatele lui:”Eu ce pot sa fac?”si trec mai departe.Si ce daca is las,doar nu-s singurul!Ma retrag in lumea mea,in coltisorul meu,pe blogul meu.Ma pocneste metafora:blogul meu e ca apa.Nu,nu e vital,e insipid si incolor.Dar ma bufneste rasul si uit de metafora.Rad.Si rad de ma doare burta.Motivul e cat se poate de simplu.Ma uit la persoane interesate si descopar ca pe mine,pe dragul de mine,ma urmaresc numai muieri.Incep sa-mi pun intrebari.De ce ma urmaresc muieri?Am ajuns cumva sa inteleg femeia?Sa fim seriosi,dupa toate frasuirile mele neuronale,n-am deslusit nici coperta prea bine,daramite restul.Si atunci?Am evoluat atat de mult incat,in spatele postarilor ascund adevarate mesaje subliminale,pe care nu sunt capabile decat femeile sa le inteleaga?Si iar rad ca boul pret de zece minute.De unde atata evolutie?Rad eu,dar…problema nu e de ce ma citesc femeile,ci de ce nu ma citesc barbatii?NA,m-a trasnit in sfarsit adevarul!De ce nu ma citesc barbatii?Inchid ochii pret de o secunda si zaresc cum adevarul se indreapta spre mine,gata sa ma loveasca:Nu ma citesc barbatii tocmai pentru ca eu nu inteleg femeile.Pentru ca barbatii au inteles femeile.Pentru ca eu,un vulgar,un porc misogin,nu.Pentru ca Ei sunt calzi,sensibili si stau si-si canta iubirile pe sub balcoane.Ba,aveti grija ca e naspa cu turturii daca cad.

Ramura mea filosofica prinde aripi.Femeie nu-s.Asta-I clar.Dar nici barbat nu-s.Ca m-au exclus astia din partidu’ lor.Si atunci ce-s?Ei,cacat,sunt un purtator de….barba.NU,exista si femei cu barba,am vazut una odata la magazin.Si atunci?Stiu,sunt un purtator de incaltaminte marimea 43.Hai lasati-ma ca doar n-or fi fimei care sa poarte 43!Sunt asexuat?Sunt ca Tom Hanks in “The Terminal”?

Iar m-am blocat,cu rationamentele mele idioate cu tot.

Si uite unde am ajuns!Nu stiu daca ma crede cineva dar eu imi propusesem sa scriu despre sarmale.

O sa-mi deschid un cont,pentru donatii.Pentru Triferment.Daca exista oameni care mai cred in integritatea sistemului meu digestiv,ii rog sa ma ajute.

Ma duc sa mananc.O sarmala.

5 comentarii:

  1. Pofta buna! Si totusi...ii chiar asa de rau ca esti urmarit numai de muieri?

    RăspundețiȘtergere
  2. papi fara mine ???? >:P>:P>:P>:P



    raule!!!!!




    lasa tiogarile nus bune



    pofta buna mai!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. nu stiu ce esti dar esti exceptia care confirma regula masculina...de asta raman misogina legat de ceilalti...indiferent cati purtatori de izmene o sa cunosc...tot respectul meu esti cel mai dezarmant om pe care l-am cunoscut

    RăspundețiȘtergere
  4. doamne ce sarmale........mai ca am umplut monitorul de bale .....
    daca le vedeam la timp devoram oala de la craciun...acum e prea tarziu :(

    pofta mare

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi ploua in gura!maine fac sarmale...:))

    RăspundețiȘtergere

Uimeste-ma!