miercuri, 17 martie 2010

Martie.Primavara.Simti prospetimea?

Avand in vedere ca m-am trezit cu o foarte mare dispozitie sa fiu bou,m-am gandit sa ofer posibilitatea sa emiti idei de genul:”Vai,ce ineptii,ce bou.Noroc ca eu sunt o persoana deosebita”.
Ma obsedeaza afirmatia:”Ce ramane in urma mea?”
Si singurul raspuns pe care l-am gasit e:”Ridica naibii capacul de la o canalizare si o sa afli raspunsul.Sau da o fuga pana la cea mai apropiata varsatoare.Si o sa vezi.”
De fapt imi vine sa-mi bag pula in sistemul de valori cu greu construit de niste oameni de cacat.Imi vine sa vars cand aud de nu stiu ce poeti,artisti,doctori,profesori care au lasat ceva in urma.Au lasat tot un mare cacat.Tot niste ipocriti,frustrati,ascunsi si libidinosi.Tot aceia care au facut copii ca sa aiba cine sa le dea un pahar cu apa la batranete.
Stai linistit!Nu te sacrifica pentru mine,traieste-ti viata,du-te de mananca,bea si fute cat mai mult.Eu voi fi aici pentru tine,sa-ti ofer la batranete acel pahar cu apa.Cu sare de lamaie.
Intrebare:Tot mai multa lume se hraneste cu “hrana pentru suflet”.Pai de ce naiba lucreaza statiile de epurare la maxim?
Fumez.Si cand fumez emit idei.Acu nu mult timp,fumam a paispea tigara de seara cu un posibil initiator de religii.Era un moment in care chiar ma simteam deosebit,simteam ca datorita mie Pamantul isi pastreaza traictoria in jurul Soarelui.Si guru zice:
”Ba,tu stii ca pana si Dumnezeu e sadic?”
EU:”?!??!?”
“Pai gandeste-te:S-a chinuit saracul timp de cinci zile si a creat un paradis.Dar nu I-a ajuns,si a sasea zi a creat elementul surpriza.Simtea El ca trebuie sa faca ceva,cineva care sa-si bage pula in munca Lui.Si a creat omul”
Recunosc cu mana pe inima ca n-am reusit sa realizez asta,indiferent cat mi-am stors neuronul.Dar la fel de sincer recunosc ca mi-as tatua discutia asta ca sa arat cat de adevarata mi se pare.
Asadar si prin urmare,ma duc sa vomit gandindu-ma la oamenii deosebiti,valorosii,dar numai dupa ce mai raspund la o intrebare:
“Si daca mor?”
Pai,daca mori,e simpla treaba:o paine in plus,un cacat in minus.

5 comentarii:

  1. o sa te ucid lent si dureros ca ai dat link spre mine...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. pe langa masochist mai e si egoist:)) iti zic eu sigur:)

    RăspundețiȘtergere
  3. felicitari, in primul rand pentru blog,
    iar in al doilea rand pentru minunatele postari. chiar m-a impresionat articolul.succes in continuare

    RăspundețiȘtergere
  4. bre..am ramas muta de profunzimea comentariului de mai sus..de ala poze nunta cristina,lenuta etc...minunate postari uncasu,foarte impresionante si impresionabile...succes bre..n-auzi ca esti aclamat?

    RăspundețiȘtergere
  5. tata,te rog ,te implor scrie despre profunzimea scarabeilor romanesti...am tema de rumegat de ma cac pe mine de ras sarcastic...uite baietii de alaturi asculta asta-hip-hop-logic-o data pe luna ma rog sa o viata buna..etc...ha...ha...sa ne imbratisam si pupam si sa fim diplomati ca asa e in blogosfera..:-)m-am razgandit,vin in danemarca sa pun gandaci pe mica sirena dintr-un sandviche...ce il halesc pe coada...coada ei

    RăspundețiȘtergere

Uimeste-ma!